Wiadomości z Orzesza

Ankieta oceniająca satysfakcję klienta

  • Dodano: 2012-03-14 08:00, aktualizacja: 2012-03-13 12:40

Realizując projekt unijny "Kompetentni w Administracji" Burmistrz Miasta Orzesze zwraca się z prośbą do mieszkańców Orzesza o czynne włączenie się do akcji badawczej oceniającej stopień satysfakcji klienta z korzystania z usług Urzędu Miejskiego Orzesze.

Bardzo zależy nam na poznaniu Państwa opinii, a wnioski wyciągnięte z badania pozwolą na podwyższenie standartu usług świadczonych przez Urząd Miejski. Ankieta jest anonimowa.

Wdrożony w urzędach system monitorowania satysfakcji klienta ma na celu ciągłe i nieustające badanie klienta zewnętrznego (mieszkańca Miasta i osób spoza gminy odwiedzających urząd) na okoliczność jego zadowolenia z usług świadczonych przez urzędników. Badanie to przeprowadzane jest co roku w okresie od 1 do 31 marca i odbywa się w budynku Urzędu. Badanie satysfakcji klienta jest ujednolicone i prowadzone na takich samych zasadach we wszystkich gminach partnerskich Powiatu Mikołowskiego.

Z uwagi na remont budynku urzędu tylko w roku bieżącym będzie przeprowadzana od 7 marca do 6 kwietnia 2012 r.

Zwracamy się z prośbą do wszystkich mieszkańców naszego Miasta o czynne włączenie się do akcji badawczej i o rzetelne i szczere wypełnienie ankiet. Będą one cennym materiałem poglądowym na temat obecnego funkcjonowania Urzędu jak i potrzeb związanych z podniesieniem poziomu świadczonych usług.

Wypełnione ankiety można składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego Orzesze lub przesyłać na adres e-mail: um@orzesze.pl

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.