Seniorzy i ich opiekunowie z Orzesza mogą wziąć udział w bezpłatnym webinarium organizowanym przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego. Spotkanie online pod hasłem „ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia” odbędzie się 29 września 2025 r. w godzinach 10:00–11:30.
Dlaczego warto wziąć udział?
Celem webinarium jest przekazanie podstawowych informacji o ubezpieczeniach. Uczestnicy dowiedzą się:
- czym są ubezpieczenia,
- jakie są ich rodzaje,
- jakie korzyści daje posiadanie ochrony ubezpieczeniowej,
- na co szczególnie zwracać uwagę przy podpisywaniu umów.
Spotkanie organizowane jest w ramach projektu CEDUR – Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku, we współpracy z Ministerstwem ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.
Jak się zapisać?
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie poprzez formularz elektroniczny.
Zgłaszać można się zarówno indywidualnie, jak i grupowo (np. przez domy seniora, kluby seniora, biblioteki czy domy kultury). W przypadku zgłoszeń grupowych należy podać przybliżoną liczbę uczestników.
Potwierdzenia udziału będą wysyłane do 26 września. Zgłoszenia możliwe są aż do dnia wydarzenia – w takim przypadku zaproszenia wraz z linkiem będą rozsyłane na bieżąco.
Warunki techniczne i koszt
Do udziału potrzebne jest jedynie stabilne łącze internetowe oraz komputer lub smartfon z dostępem do przeglądarki bądź aplikacji Cisco Webex. Udział w webinarium jest bezpłatny.
Dlaczego warto skorzystać z webinarium?
To doskonała okazja, aby w bezpiecznej formie online zdobyć praktyczną wiedzę i uchronić się przed błędami przy zawieraniu umów ubezpieczeniowych.