Zmiana dotycząca obsługi klientów w zakresie dodatku węglowego

Czas czytania: 1 min.

Celem weryfikacji i rozpatrzenia już złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego oraz usprawnienia wprowadzania danych do systemu, Burmistrz Miasta informuje, że od 30.08.2022r każdy wtorek i piątek do odwołania, Referat Świadczeń Rodzinnych nie będzie obsługiwał klientów w temacie dodatku węglowego.

Wypełnione wnioski będzie można składać bezpośrednio w biurze podawczym Urzędu.

Celem weryfikacji i rozpatrzenia już złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego oraz usprawnienia wprowadzania danych do systemu, Burmistrz Miasta informuje, że od 30.08.2022r każdy wtorek i piątek do odwołania, Referat Świadczeń Rodzinnych nie będzie obsługiwał klientów w temacie dodatku węglowego. Wypełnione wnioski będzie można składać bezpośrednio w biurze podawczym Urzędu.

Tagi:

Sylwia Machowska
Źródło: UM Orzesze

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe