Informacja o dodatku węglowym

Czas czytania: 1 min.

W dniu 11 sierpnia 2022 r. Prezydent RP podpisał ustawę o dodatku węglowym.

W związku z licznymi zapytaniami mieszkańców informujemy, że w naszym mieście realizacją zadania dotyczącego wypłaty dodatku węglowego będzie zajmował się Referat Świadczeń Rodzinnych w Urzędzie Miejskim Orzesze pokój nr 5, tel. 32 3248 812.

Wnioski o dodatek węglowy będzie można składać po opublikowaniu Rozporządzenia przez Ministra właściwego do spraw energii w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku węglowego.

Niezwłocznie po wejściu w życie wyżej wymienionego rozporządzenia, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego Orzesze zostanie opublikowany druk wniosku o wypłatę dodatku węglowego wraz z szczegółowymi informacjami.

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe