Szanowni Państwo, w związku z działaniami podejmowanymi na terenie kraju celem przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 Burmistrz Miasta Orzesze zawiadamia o ograniczeniu dostępności Urzędu Miejskiego dla klientów.
Zgodnie z przyjętymi wytycznymi apelujemy, aby kontakty z pracownikami Urzędu odbywały poprzez korespondencję tradycyjną, drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Bezpośrednia obsługa klientów przez pracowników Urzędu będzie możliwe po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty/spotkania pod wskazanymi poniżej numerami telefonów, w szczególności w sprawie:
1) rejestracji stanu cywilnego;
2) ewidencji ludności i dowodów osobistych;
3) pomocy społecznej;
4) świadczenia usług komunalnych;
5) administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczące:
a) decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 i 471),
b) decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydawanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1474, z 2019 r. poz. 1716 oraz z 2020 r. poz. 471),
6) ochrony środowiska, w tym dotyczące:
a) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471),
b) decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471);
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją prosimy również o bieżące śledzenie informacji zamieszczanych na stronie internetowej Urzędu.
Nazwa komórki |
Nr telefonu |
Sekretariat |
323248800 |
Sekretarz Miasta |
323248817 |
Skarbnik Miasta |
323248803 |
Wydział Inwestycji i Remontów |
323248816 |
Wydział Rozwoju i Zamówień Publicznych |
323248819 |
Wydział Komunalny |
323248810, 323248813 |
Wydział Edukacji |
323248851 |
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Odpadów Komunalnych |
323248814, 323248815, 323248821 323248829 (gospodarka odpadami) |
Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa, Leśnictwa i Szkód Górniczych |
323248818 |
Referat Spraw Obywatelskich (meldunki, dowody osobiste) |
323248806, 323248807 |
Referat Finansowy ds. Wymiarów, Opłat i Podatków Lokalnych |
323248808, 323248809 |
Referat Finansowy ds. Budżetowych |
323248837, 323248805, 323248827 |
Referat ds. Współpracy ze Stowarzyszeniami, Przeciwdziałania Uzależnieniom oraz Zarządzania Kryzysowego |
323248822, 323248830 |
Referat Świadczeń Rodzinnych |
323248812 |
Referat Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji |
323248823 |
Kadry |
323248828 |
Biuro Rady Miejskiej |
323248825 |
Biuro Realizacji Projektów |
323248831 |
Inspektor Ochrony Danych |
323248806 |
Urząd Stanu Cywilnego |
323248811 |
Archiwum |
323248825 |
FAX |
323248826 |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej |
322213412 |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
322215520 |
Miejski Ośrodek Kultury |
322215329 |
Miejska Bibliotek Publiczna |
322215526 |