Szanowni Państwo, w związku z działaniami podejmowanymi na terenie kraju celem przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 Burmistrz Miasta Orzesze zawiadamia o ograniczeniu dostępności Urzędu Miejskiego dla klientów.
Zgodnie z przyjętymi wytycznymi apelujemy, aby kontakty z pracownikami Urzędu odbywały poprzez korespondencję tradycyjną, drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Bezpośrednia obsługa klientów przez pracowników Urzędu będzie możliwe po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty/spotkania pod wskazanymi poniżej numerami telefonów, w szczególności w sprawie:
1) rejestracji stanu cywilnego;
2) ewidencji ludności i dowodów osobistych;
3) pomocy społecznej;
4) świadczenia usług komunalnych;
5) administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczące:
a) decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 i 471),
b) decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydawanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1474, z 2019 r. poz. 1716 oraz z 2020 r. poz. 471),
6) ochrony środowiska, w tym dotyczące:
a) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471),
b) decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471);
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją prosimy również o bieżące śledzenie informacji zamieszczanych na stronie internetowej Urzędu.
 
| Nazwa komórki | Nr telefonu | 
| Sekretariat | 323248800 | 
| Sekretarz Miasta | 323248817 | 
| Skarbnik Miasta | 323248803 | 
| Wydział Inwestycji i Remontów | 323248816 | 
| Wydział Rozwoju i Zamówień Publicznych | 323248819 | 
| Wydział Komunalny | 323248810, 323248813 | 
| Wydział Edukacji | 323248851 | 
| Wydział Gospodarki Przestrzennej i Odpadów Komunalnych | 323248814, 323248815, 323248821 323248829 (gospodarka odpadami) | 
| Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa, Leśnictwa i Szkód Górniczych | 323248818 | 
| Referat Spraw Obywatelskich (meldunki, dowody osobiste) | 323248806, 323248807 | 
| Referat Finansowy ds. Wymiarów, Opłat i Podatków Lokalnych | 323248808, 323248809 | 
| Referat Finansowy ds. Budżetowych | 323248837, 323248805, 323248827 | 
| Referat ds. Współpracy ze Stowarzyszeniami, Przeciwdziałania Uzależnieniom oraz Zarządzania Kryzysowego | 323248822, 323248830 | 
| Referat Świadczeń Rodzinnych | 323248812 | 
| Referat Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji | 323248823 | 
| Kadry | 323248828 | 
| Biuro Rady Miejskiej | 323248825 | 
| Biuro Realizacji Projektów | 323248831 | 
| Inspektor Ochrony Danych | 323248806 | 
| Urząd Stanu Cywilnego | 323248811 | 
| Archiwum | 323248825 | 
| FAX | 323248826 | 
| Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej | 322213412 | 
| Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej | 322215520 | 
| Miejski Ośrodek Kultury | 322215329 | 
| Miejska Bibliotek Publiczna | 322215526 |